24/09/2012

Introduction to Quantum GIS talk at UITM?


Taklimat pengenalan kepada Quantum GIS di UiTM?

Saya perhatikan bilangan hits ke blog Introduction to Quantum GIS talk at UTM, Johor agak kerp dan ramai. Saya jangka mereka datang dari sumber UTM. Mungkin diluar sana juga ada pelajar UiTM  yang tettanya-tanya sama ada saya akan mengadakan takliamt seperti bergitu di UiTM. Pada tahun lalu, saya ada hunugi seorang pensyarah dan kawan yang tuju kami ke pentadbir Fakulti alam Binayang menayatakan mereka berancang untuk menggadakan satu pada tahun ini. Say tertanya-tanya pada waktu yang berbeza tapi tidak mendapat maklumbalas positif maka tidak bercadag untuk bertanya lagi, saya harap pelajar sedia maklum. Pelajar-pelajar UiTM pasi faham apa maksud saya dan megenang kembali dents. Kadangkala isunya soal nak ke tak nak.

Introduction to Quantum GIS talk at UITM?

I noticed the number of hits that came to the Introduction to Quantum GIS talk at UTM, Johor blog seems to be regular and high. I assume that they came from UTM source. There may also be UiTM students out there that may also be wondering whether I ever plan to hold a similar talk at UiTM. Well, last year I did contact  a senior lecturer friend who forwarded me to the Faculty of Built Environment's administrator who told me they were planning to hold one this year. I asked on different occasions the status but until now there has not been a positive feedback so I do not plan to ask again, UiTM students I am sure you understand, and to think I came from ITM. Sometimes it is merely a question of want or do not want.


No comments:

Post a Comment